TRÄNINGS TANKAR

2014-02-12 @ 21:01:00
 
 
NU ÄR JAG TILLBKA IFRÅN träningen och jag måste dela med mig av några tankar jag har fått kring det. Just träningen alltså. Jag tycker att det är jätte kul att träna och röra på kroppen men jag har inte gymmat så länge. Något som jag tycker är lite jobbigt eller lite irriterande är hur pass mycket jag påverkas utav andra när det kommer till träningen och mål innom träningen. Jag har svårt att sätta upp mina egna tränings och kost mål, jag följer istället efter andra i många fall. Vilket inte har givit så bra resultat kan jag tycka. 
Det är ju bra att få insperation till en varierad träning för på så sätt får man ju mer energi. Men jag måste börja sätta upp mina egna mål med vart jag vill komma. 
 
Jag tänker inte sätta upp dom här och nu men några saker som jag skall tänka på när jag sätter mina mål är att 1) inte sätta för många och orealistiska mål. 2) Förbättra min kondition och komma på något roligt sätt att träna kondition på. 3) Släpp tränings hettsen och träna för att det är bra för mig.
 
Det skall bli roligt att testa någon ny konditions tränings form. Jag tränar just nu spinning och body combat som kondition och CXworks och boxning som styrka. Spinningen har jag svårt med, över huvudtaget är kondition inte min starka sida. Jag ska iallafall testa et tnytt pass i morgon som heter GRIT, ett pass med högt tempo och intervall träning. Spännande! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0