HELGEN SOM GÅTT

2013-10-06 @ 21:58:52
HELGEN SOM VARIT HAR VARIT väldigt skön. Jag har haft min lille bror på besök i storstaden med två av hans kompisar. Dom bodde inte hos mig, men jag fick rå om honom hela lördagen, middag på kvällen på texas longhorn och så åt de middag hos mig nu ikväll. Jag fick också tid till att ge honom hans födelsedags pressenter som han blev väldigt glad över!
Förutom att jag har pussat på min lillbror i helgen så har jag vilat, promenerat och haft fredagsmys hemma hos Loppan och Henka. En riktigt mysig helg helt enkelt! 
Ikväll har jag städat och fixat håret och nu sitter jag uppkurad i soffan med te och mintchoklad i min nya woolpower tröja som Anna har skickat ner. Den är super skön och nu behöver jag inte tänka på att frysa i vinter! 
Sov gott ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0