SLEEPING BEAUTY

2013-11-21 @ 12:24:10
GODMORGON GODMORGON. JA ELLER VAD MAN NU SKA säga, jag har sovit så sjukt mycket det senaste dygnen nu så jag har lite svårt att hålla koll på vilken dag eller tid det är. Natten till igår sov jag från 23.00 till 10.00 sen var jag vaken till och från på dagen fram till kl 16.00 då jag skulle gå och vila lite i sängen. Det slutade med att jag sov fram till kl 23.00. Då var jag ju vrålhungrig så upp och käka sen sov jag vid kl 01.00 igen och ja nu har jag nyss vaknat. Jag har alltså sovit 29 timmar de senaste dagarna, helt sjukt faktiskt! Men det är väll det kroppen behöver när man är hemma och är sjuk. Det är ju bra att jag sover iallafall så att jag slipper tänka. Att vara hemma ifrån jobbet är ju det värsta jag vet, man går bara runt i lägenheten, ligger i soffan och kollar på serier hela dagarna. Det är så sjukt frustrerande att inte kunna göra någon ting. Det är ju det som är grejen med att vara hemma också, man ska ju inte göra något häller. Men det är så psykist jobbigt, man klättrar ju på väggarna. Men som sagt då är det ju bra att jag somnade. 
Ja dagen i dag lär ju se lika dan ut. Äta frukost, kolla på walking ded, kolla på tv, kanske orka iväg på ica. Ja det är väll de. Jag kanske uppdaterar lite här också!
Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0