LITE BÄTTRE I DAG

2013-02-05 @ 22:53:31
GOD KVÄLL PÅ ER, JAG mår lite bättre i dag, det har varit en tung dag på jobbet men humöret hörjdes när det var dax för Lindyhop! Dock så har jag gjort illa ryggen lite i dag så jag känner mig lite öm... 
 
Nu till en anna sak. Jag har nu bestämt mig för att ändra på mina vanor. Ja inte helt och hållet men jag känner att jag har blivit lite lat. Jag ska först och främst att bryta lite dåliga matvanor, som att jag småäter ganska mycket tillexempel. Jag ska inte göra några drastiska fönändringar men med små steg ska jag komma till ett mål där jag är lite piggare, lite friskare, mår lite bättre och är lite snyggare! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0