POSITIV ENERGI

2013-12-02 @ 20:44:43
HEJ PÅ ER! IDAG BLEV JAG LITE EXTRA UPSKATTAD PÅ JOBBET vilket var väldigt skönt! Det var ingen stor grej direkt med det handlande om att en kund tackade mig för att jag hade hjälpt dem efter min arbetstid och att det upskattade det jobb jag gör. Det är väldigt roligt att höra när man göra något bra. Att jag fick höra detta possitiva om mig i dag fick mig att tänka lite. Tänka på hur viktigt att det är att visa upskattning till varandra och om man tycker att något är bra, eller att någon har gjort något bra så ska man berätta det för den personen. Det gör att det man göra blir så mycket roligare och man vill presetera bättre! Min dag blev super bra efter den possitiva samtalet i och mina energi depåer med possitiv energi fylldes till max! 
 
Upsakatta och uppmuntra varandras possitiva sidor! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0