EGEN TID

2013-12-01 @ 00:44:24
HUR HAR NI DET I NATTEN? JAG har det bra, jag har suttit med ett projekt hela kvällen som ni kommer att få veta lite mer kring sen. Så nu blev jag precis klar. I dag har jag haft det vuxna färäldrar kallar för "egen tid" jag har tagit sovmorgon, tagit det lungt, pysslat hemma och shoppat. Både julklappar och till mig själv. Jag tycker det är vilktigt att ta iallafall en dag i veckan som man ägnar åt sig själv. Så jag brukar försäka att planera in de. Strosa runt och göra det man känner för. 
När jag var i stan i dag så hittade jag några saker att lägga till på min egen önskelista. Bland annat detta. Super fina doft ljus ifrån indiska (de på bilden är mina favorit dofter) och en flanell skjorta ifrån H&M. Ett av ljusen har jag faktiskt haft förut då jag fick ett av Jeffi, min kusin i födelsedags pressent. Jag måste säga att det är verkligen prisvärda och bra. Så tomten, se hit! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0