SÖNDAG

2013-08-25 @ 20:56:06
HEJ HEJ, JA DÅ VAR DET SÖNDAG IGEN, många tycker ju att söndagar är så himla sköna och härliga men jag har hela mitt liv haft lite av en kända "söndagsångsten" även fast jag ska göra roliga saker så är det något som är laddat med just söndagar. 
Idag har jag faktiskt trots "söndagsångsten" haft en riktigt mysig söndag. Jag vaknade tidigt hemma hos min farbror, käkade frulle och åkte in på stan för en date med mig själv. Lite shopping, jag köpte en blus på Zara som ser ut som den på bilden fast svart. Den på bilden kommer ifrån H&M och blir nog nästa inköp till höst garderoben! Senare på eftermiddagen åkte jag hem till Lina som jag inte har träffat på flera månader, det var super mysigt att få se henne och umgås igen. Efter det så fortsatte jag hem till Sara där Rebecca också var. Vi hängde ett tag och sen har jag bara varit hemma. Imorgon har jag väll inga speciella planer förutom jobb, men vi får se, det kanske händer något kul! 
 
På väg hem över bron till kungsholmen ikväll så seglade det några luftbalongen över himmlen, fint.
 
Här är blusen ifrån H&M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0