SJUSOVAREN

2013-08-24 @ 12:46:43
GODMORGON KÄNNS JU SJUKT ATT SKRIVA NU eftersom att kl är 12.33 men det är så det är för jag vaknade nyss. Det är helt sjuk vad jag har sovit länge, 13 timmar! Men jag antar att min kropp behhövde det för jag ställde kl på 10.00 men jag har inte hört ett skit. 
I dag är det ju lördag och jag har inga planer, vilket känns konstligt för jag brukar alltid vilja planera saker. Jag ska allafall äta lite lunch nu sen ska jag ut och gå en timme. Samma spår som jag och rebecca gick för det var så fint där. 
Jag kanske borde ta tag i det här med flytten lite senare i dag, det är ju bara typ 3 och en halv vecka kvar!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0