DET HÄR MED SOMMAR

2013-08-18 @ 12:39:08
GODMORGON, ELLER FÖRMIDDAG SKA JAG VÄLL SÄGA. Jag tror att jag har kommit in en en sovar period igen, men det beror nog på att det snart är höst. Äntligen säger jag bara! Jag vet att man kanske inte ska klaga på vädret eftersom det inte går att göra så mycket åt, men vi svenskar är ju väldigt bra på det, just klaga på vädret. Lite komisk är det ju att jag har längtat så fruktansvärt efter sommaren i vinter men nu så kan jag inte stå emot att jag älskar när det är regnigt och lite kyligt. 
Vi har haft en underbar sommar här hemma i sverige och en väldigt välförkänt sommar. Förra sommaren och sommaren innan det var ju verkligen deppiga med regn och kyla. 
Hösten är nog ändå min favorit årstid. Alla kommer tillbaka till sina rutiner, allt blir som vanligt på jobbet/skolan det blir lagom tempratur ute, man behöver inte svettas när man sover mm. Men det bästa av allt är hörs modet! Man kan ha på sig fina blusar och snygga jackor och de blommiga klänningarna (som jag dock gillar) får stanna i garderoben. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0