VALBORG

2013-04-30 @ 23:55:50
GOD KVÄLL, JAG ANTAR ATT det här är den vanligaste rubriken på alla bloggar i dag, och jag är inget undantag! De flesta är väll ute och festar, skuter raketer och har det sköj just nu. Jag har bara varit hemma hela eftermiddagen. Eller nej jag har shoppat lite också men för mästa dels varit hemma. Jag har kollat lite TV käkat middag och VILAT, så jälvla skönt och välbehövligt. Ledig är man ju i morgon, de flesta iallafall och morgondagen är planerad med träning tillsammans med Emma. Jag ska lämna tillbaka ett par skor, kolla lite på stan och koppla av. Riktigt bra "söndag mitt i veckan" alltså.
Jag har haft en bra vecka sendan jag skrev sist. Det har varit mycket träning, lite kvällsprommisar, fint väder, fina vänner och en riktigt bra ute kväll! Vi har även bokat en resa till BARCELONA! Jag länktar så sjukt mycket och det ska bli så uuuunderbart skönt att få fira lite semester med mina bästa tjejer! 
Nu ska jag lägga mig så att jag är pigg och kry imorgon inför träning. God natt.
 
De senaste dagarns höjdpunkter i bildformat
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0