OSTABIL

2012-09-20 @ 10:41:19
HEJ! OJ OJ OJ VAD JAG KÄNNER MIG PIRRIG. Jag ska flytta till Stockholm i morgon! Jag har jätte svårt att förstå det och varge gång jag pratar om det, eller inte minst skriver om det här så får jag en kännslo klump i magen. Jag tycker att det ska bli roligt, men jag vet att det kommer bli jobbigt också. Jag kommer att sakna Östersund, familjen och mina vänner här. Det som också känns nervöst är hur det kommer att funka att bo själv med alla praktiska saker. Som att betala räkningar, köpa mat, få pengarna att räcka, börja på ett nytt jobb mm. 

Min dag kommer att bestå av packning, tvättning och ikväll ska jag träffa min vän Anki. Ikväll är ju sista natten hemma på ett tag så jag ska passa på att hålla om min familj också.
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0