BE YOU

2012-09-12 @ 20:05:53

HEJ PÅ ER, JAG ÄR HELT SLUT, och jag vet inte riktigt varför... Jag har sovit jätte mycket de senaste dagar och jag har ju inte gjort något speciellt ansträngande. Men jag tror att min trötthet kan bero på att jag har många tankar som snurrar just nu. Jag håller på att leta boende här i Stockholm och då stöter jag på många nya situationer, inte bara för att jag letar mitt första egna boende(!!) utan också för att jag söker i en helt ny stad. Självklart är det roligt och spännande då jag har träffat massor med nya personer, där ibland Lina som är en underbar person som hjälp mig oerhört mycket. Men det är inte bara roligt och spännande, det är också väldigt omvälvande, nervöst och lite läskigt. Det är fler än en gång som jag har varit på väg att ångra mig angående flytten men samtidigt så vet jag att jag vill testa på något nytt och jag tror att Stockholm kan vara en bra början.

Jag tror att det viktigaste är att jag är mig själv, litar på min magkänsla, är lite kräsen vad det gäller boende (eftersom att det trots allt kommer att bli mitt framtida hem, där jag ska känna mig trygg) och att jag umgås med människor som ger mig energi och som jag trivs med. Jag har bestämt mig för att ge Stockholm en ärlig chans och det tror jag bästa att jag gör om jag tar det lite lugnt och inte stressar fram beslut, som då kan bli ett dåligt beslut. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0