REGNIG MÅNDAG=INTERVALLER

2014-04-07 @ 19:08:08
UNDERBARA MÅNDAG, NEJ SÅ kände inte jag i morse när jag klev ut genom dörren och fick spöregn rätt i huvudet. Men jag bestämde mig för att ändra den dåliga inställningen och hade sen en riktigt rolig dag på jobbet. Mitt nya schema är toppen så jag har kort dag på måndagar. Vilket betyder 9-15.30 (två tummar upp!). Eftersom att det fortfarande regnade när jag var på väg hem så bestämde jag mig för att trotsa vädret men framför allt astman och ge mig ut på en löptur med intervaller och styrka involverat. Det var super kul! Det är svårt för mig att andas nu på våren på grund utav blandningen mellan pollen och astma. Men när det regnar är det inte lika mycket pollen i luften vilket betyder att regniga dagar=träningsdagar. Jag hade nästan glömt bort hur kul det är med träning och hur skönt avslappnad jag blir efteråt nu när jag inte har tränat sedan i mitten av mars. Nu ska jag vila och läsa min nya bok!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0