LÖRDAGSMORGON

2013-09-14 @ 10:03:47
GODMORGON VÄNNER! GUUUD VA SKÖNT DET ÄR ATT VAKNA på lördagar. Först har man fått sovmorgon sen mysfrukost och nyhetsmorgon och så har man offtast något roligt som man skall göra på dagen.
Det är precis det jag ska göra nu och senare ska jag och Loppan gå en sväng på NK för att kolla på ett par höst skor till mig! Och fika. I dag känns det som att det är förja höst dagen, det är lite svalt i luften. Äntligen!
 
Just de! jag har glömt att skriva det kanske men nästa helg så ska jag flytta till Solna, hem till Rebeccas lägenhet. Det är en super fin trea med badkar!! åh vad jag länkar, det kommer m´bli så skönt att få bo större och inte bo ensam längre. Så den här helgen och i veckan måste jag börja packa ihop alla mina saker för nästa helg ska vi hinna med att åka på ikea också! fun fun!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0