LITE LAT

2013-09-07 @ 14:35:46
HEJ! INTE ETT INLÄGG PÅ HELA VECKAN, vad har hänt!?! haha, faktiskt inte så mycket. Jag har haft en väldigt neutral vecka med mycket jobb, jag har träffat Sara lite men annars har min kvällar spenderats hemma i soffan. Jag har varit riktigt lat, inte tränar en gång. Men jag tror att det var något som jag behövde. Jag har ju varit väldigt trött så därför har det varigt lugnt. 
Jag har haft en riktigt sovmorgon i dag och tvättat på förmiddagen. Nu ska jag straxt åka ut till stugan med Loppan, Henka och LIll kusinen! Det var några veckor sedan jag var där nu och det ska bli så himmla skönt! När man är i stugan så är det som att tiden står stilla. Man bara är. 
Nej nu måste jag göra ett littet ryck innan jag åker! PUSS OCH KRAM 
 
Det som också har hänt i veckan är att min fina lillebror har fyllt 16år! Grattis Grattis ♥
Grattis också till Caroline som har fyllt 20 bast!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0