KUSIN HELG

2013-09-01 @ 09:52:34
GODMORGON GODMORGON! VILKEN SUPER MYSIG och rolig helg jag har haft, och den är inte slut än! Igår så åkte jag och hämtade min lilla kusin på skolan för att sedan åka hem till Rebecca och käka middag. Jag och Rebecca blev utsädd som världens bästa barnvakter av Milou vilket var lite kul! haha. Vi åkte hem till Tallis sen och jag sov över där. På lördagen i går alltså, åkte jag, Loppan, Jeffi, Milou och Ella in till söder. Jag testade lite brallor inför hösten men jag hittade inga som jag fastande spesiellt för. Jag vill ha ett par raka, "sladdriga/tunna" kostmyxor med hög midia. Om ni ser några så säg till! Jag fick äntligen tummen ur och köpte en ny telefon också, vilket känns så sjukt bra! Det blev en iPhone 5 med ett abonemang ifrån tele2. Jag har inte bytt ifrån min iPhone 4 än eftersom jag har gjort massa annat i går men det blir i dag! 
På kvällen i går blev det en liten barrunda med Jeffi vilket var super nice. Vi har ju inte varit ute tillsammans på länge eftersom hon har fått en liten dotter och så. Vi drack vin och pratade och satt på uteservering för sista gången i sommar på Snaps vid mariatorget. Sedan gick vi vidare till Friday´s  kungsträgården och mötte upp Hany och några av hennes kompisar. Kvällen avslutades på East innan det blev hemgång. Både jag och Jeffi vill inte vara ute så länge vilket var skönt så vi var hemma redan vid 2 typ. 
 
Idag har jag lite planer på dagen sen ska jag fixa min telefon och gå ut på en prommis. Nu blir det frulle! 
 
Gårdagens lyx middag framför ett avsnitt av Walking ded. 
 
Så här såg jag ut igår kväll, så skönt att det är lite mer höst nu så att man kan klä upp sig i mörkare färger!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0