FRYSER

2013-10-01 @ 21:40:07
HALLÅ HALLÅ, FAN VA KALLT DET ÄR hurrni! Det har inte blivit minus grader och vinter än men jag börjar redan få lite panik på att det är så jävla kallt! Här är det ju så fuktigt i luften också så det blir ännu kallare. Men jag har har kommit på en bra lösning, fast dock ganska dyr lösning. Nämligen ULL. Ull matreal i kläder och skor är det ända som kommer att funka i höst och vinter. 
Så i dag har jag kollat runt lite och köpt ett par ull långkallningar som jag kommer ha under alla jeans och strumpbyxor i vinter. Jag har även pratat med pappas sambo Anna om woolpower och hon skulle dit och kolla efter en tröja till mig i morgon, Tack Anna! 
 
Annars så är allt bra, det har inte hänt så mycket sedan igår. Jag har vara tagit det lugnt. Nu ska jag snart krypa ner i sängen och läsa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0