GLASS TILL MIDDAG

2013-11-28 @ 22:09:30
TJENA TJENA! VILKEN HÄRLIG DAG OCH KVÄLL JAG HAR HAFT HURRNI. Kvällen spenderades med denna pudding! Det är underbart med Natalie för det känns som att vi har kännt varandra i flera år men faktum är att vi lärde känna varandra sedan i oktober i år. Haha! Det känns så konstigt när man tänkter på de. Vi var iallfall i gallerian och shoppade lite, vilket jag verkligen behövde. Både för själen och garderoben! Middagen blev en brownie med mjukglass #healthyliving. Men jag är ju vuxen nu (påminner jag mig själv om) och då får man äta vad man vill! Så ja, vad ska jag dra för slutsat av detta inlägg då? 
-Super glad
-Super glad 
-Super socker spidad
 
Tack och god natt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0