EN FIN FIN VÄN

2013-11-27 @ 23:05:34
GODKVÄLL PÅ ER! I DAG HAR VARIT EN FIN DAG, efter jobbet åkte jag in till city för att träffa Emma. Jag älskar mina och Emmas vardags kvällar. Offtas är dem på ett sushi hak. Även denna gång. Vi pratar om vad som hänt sen sist, även fast det bara är en vecka eller några dagar. Och så pratar vi om framtiden. Vad man vill jobba med, var man vill resa, drömmar, mål ja ni hör. Det är underbart att diskutera sådana här saker. Vi kom inte framm till något specifikt denna gång, men det är också det som är lite skönt. Att inte bestämma något utan bara drömma och diskutera. Det är väldigt skönt och kul att jag har mina vänner i samma stad och det är jag väldigt tacksam över! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0