TRÄNING

2013-05-02 @ 22:31:22
GOD KVÄLL! FAN VA SKÖNT DET känns med träningen nu. Jag känner hur jag kommer närmare mina mål och jag ser och känner resultat. Det som jag fick en lite wow upplevelse av under kvällens gym pass var då jag under löpningen kunde slappna av samtidigt som jag sprang. Det kändes inte jobbigt hela tiden under löpningen utan jga kunde faktiskt slappna av och tänka på annat. UNDERBART!
Jag testade även lite nya maskiner för benstyrka i dag då jag besökte fittness24 på friidhemsplan där jag inte hade varit tidigare. sjukt frächt och jätte stort, jag rekomenderar det verkligen! det var skönt att det låg så nära där jag bor också. 
 
Imorgon ska jag upp kl 05.00 för jobb sedan på eftermiddagen kommer Pappa, Anna och Pehr. Det ska bli så sjuuuuukt kul och jag har länktat efter familjen min. Nu ska jag krypa ner i sängen puss puss ♥
 
Mina grymma tränings pjucks från oasics / stadium.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0