SOMMAR

2013-05-25 @ 08:41:47
GODMORGON! LITE KONSTLIGT ÄR DET ATT JAG har mest lust att skriva här på bloggen på morgonenen. Jag tror att det har och göra med att jag inte har hunnit tagit in massor med ny information. Allt är samlat och sorterat under natten och då är det bara att skriva på! Haha ja det kanske blev en liten flummig inledning men så får det bli i dag. 
Jag tycker iallafall att det är sommar nu. Våren var fruktansvärd för min del då jag spenderade lite tid på akutmottagningar. Jag fick hjälp att andas med syrgas på grund utav att jag reagerade så strark på pollen i år. Nu mår jag mycket bättre då det är så mycket som har slagit ut på träd och buskar. Så ja, nu är det sommar! Värmen är här, jag har SEMESTER, och i morgon bitti åker jag och mina bästa tjejer till Barcelona! 
 
Så idag är det lite fix som står på schemat. Jag har precis klivit upp så jag ska käka lite nu sen möta upp tjejerna i stan. Vi ska shoppa lite grejer till resan, växla pengar och käka en semester lunch tillsammans. 
 
Här är ifrån igår då vi hade chark kväll hos Rebecca, Emma och Lisa ♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0