LEDIG DAG

2013-03-29 @ 17:11:00
HEJ PÅ ER MINA FINA! JAG har inte dött, jag vet att jag har varit väldigt frånvarande ifrån bloggen men det har varit mycket annat som har hänt. Så jag har inte riktigt prioriterat bloggen i första hand. 
 
Nu är det iallafall massa nya saker som har hänt i mitt liv. Jag tänker inte ta allt nu, för jag orkar inte skriva, men jag har iallafall flyttat ifrån odenplan så just nu bor jag på Rebeccas soffa! haha. Jag ska inte bo här så länge utan bara tills nästa vecka då jag flyttar till en trea i gubbängen, det känns så skönt! 
 
Nu är jag ju påsk ledig fram tills tisdag. Jag ska bara ta det lugnt och vila, och i morgon ska jag åka med Ålands båten och äta påsk bufé med min farbror och hans familj.
 
Påskledigheten började bra med mysfrukost och en heldag i kista galleria med Rebecca  i dag där jag shoppade massor med fint! Snart åker vi in och möter Jacki för tapas middag. PUSS ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0