NÄR DET LACKAR MOT JUL

2013-12-15 @ 09:48:43
NÄR DET LACKAR MOT JUL mår jag så bra, allt är så härligt. Det är som att jag är inlindat i ett julpyntat moln hela december. Om det händer något dåligt så är det mycket lättare att ta i tu med om det sker i december. Den här veckan har varit intensiv men väldigt rolig. Jag har hunnit med massor med julklapps shopping (jag har några kvar dock), träffat massor med vänner och jobbat super mycket. Igår hade jag det riktigt bra. En dag då jag verkligen fick tanka batterierna med bra energi. Dagen började med mysmorgon följt av Ellas 1års kalas. Senare på kvällen ordnade Jag, Emma, Lisa, Jacki och Rebecca ett litet "mini" julbord här hemma. Det var super trevligt och det får mig att längta ännu mer efter julafton!
 
Nu ligger jag i sängen och är ganska nyvaken. Men om en stund ska jag kliva upp och få i mig frukost för att sen åka iväg och extra jobba. Nästa vecka kommer inte att bli lika intensiv tror jag. Jag ska försöka att tänka lite mer på att leva i nuet och inte bara planera allt och checka av på en lista. 
Puss och kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0