JAG ÄR JU INGEN SKÖNHETS BLOGGARE

2013-12-01 @ 20:00:18
JA SOM RUBRIKEN SÄGER jag är ju ingen skönhets bloggare eller så men trots det så måste jag dela med mig av denna underbara produkt! Quick dry for nail polish. Jag har absolut inte tid eller lust att vänta på att mitt nagellack skall torka. Och det värsta är att jag alltid gör saker innan det har torkat och då förstörs allt. Ja jag vet att det kanske är lite av ett i-lands problem och det finns så mycket mer som jag skulle kunna skriva om här i bloggen men detta är verkligen en riktigt bra tidssparande produkt! Finns på H&M.
 
Annars då, jo jag sitter och väntar på att rebecca skall komma hem ifrån jobbet så att vi kan julpynta i lägenheten och äta lussebullar. Puss och kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0