NYTT

2013-08-28 @ 21:57:14
HALOJ! LAX MACKA TILL KVÄLLSFIKA satt fint vill jag lova! Det har varit en helt sjukt hektisk dag på jobbet, det var väldigt mycket kunder och allt tog slut! Resultatet av det blev väldigt trötta ben. Men det botade jag genom att ha en mys middag med Sara, vi käkade korv (körv) och sallad. När sara skulle hem sen fick jag värsta produaktiva rycket. Jag städa hela lägenheten, badrummet och diskade. Inte nog med det, jag gjorde även om lite saker här på bloggen så nu känns det hela lite uppfrächat. Så skönt! 
Imorgon har jag en dag utan spikade eftermiddags planer, vilket känns skönt. Jag får se vad jag hittar på, Det kanske blir en sväng till gymmet, en prommis eller kanske börja kolla på någon ny serie. Apropå serier, jag har börjat kolla på walking ded på netflix. Jag har inte kommit så långt, typ till tredje avsnittet eller så. Men jag tror att jag måste sluta kolla på de, jag får näst in till nackspärr för att jag blir så sjukt rädd! haha. Och sen är väll inte jag van vid att kolla på filmer/serier som inehåller så mycket blod. Är det någon som har någon rekomendation på en bra netflix serie? 
Nej nu är det puss och god natt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda H

Hej Lina! Spana in Orange is the new Black på netflix, den serien tyckte jag var jättebra! :) /Matilda

Svar: Hej Matilda! Tack för tippset och jag håller med dig, jag tyckte att den serien var super, men jag har sätt alla avsnitt redan :)
Lina Didriksson

2013-08-30 @ 09:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0