UPP OCH NER

2013-04-09 @ 10:54:24
GODMORGON PÅ ER hoppas att allt är bra med er. Jag har precis vaknat och ligger och lyssnar lite på musik. Jag är hemma och är sjuk i dag, feber och ont i hallsen SUCK! 
 
Jag tänkte komma med en liten uppdate nu eftersom det har hänt så sjukt mycket i mitt liv. Jag hänger ju knappt med själv... 
 
I början av mars så tog mitt kontrakt på andrahands lägenheten på odenplan slut så jag flyttade ut och in på rebeccas soffa i Solna. Det var ju inte ultimat eftresom det blev trångt och bökigt med mig på soffan haha! Men det var ju super mysigt att bo med mina finaste tjejer. 
Tanken och planen var ju att jag skulle flytta till Gubbängen och dela en lägenhet där tilsammans med en vänn till vår familj, Jessica. Jag skulle ha flyttat in hos henne nu i dagarna som var förra veckan men då avbröts den planen välldigt plötsligt.
 
Livet går inte alltid som man har planerat och man skall alltid ha en plan B. Det har jag verkligen lärt mig av detta som har hänt. Jag tänker inte gå in på exakt vad som har hänt med respect för alla inblandade. Men i snabba svängar så skulle det helt enkelt inte funka att jag och jessica delade lägenhet. 
Så som läget ser ut nu så bor jag hos min farbror i Tallkrogen. Jag håller på för fullt att söka nytt boende eftersom att det inte kommer funka i längden att bo här. 
 
Om ni vet något om en lägenhet eller rum i stockholm så hör gärna av er! PUSS

Kommentarer
Postat av: JeanetteR

Söt blogg! följa varandra på bloglovin?

2013-04-10 @ 21:43:42
URL: http://jeanetter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0