SVETT

2013-04-23 @ 20:54:55
HALLÅ HALLÅ, I DAG HAR DET VARIT EN SÅDAN DÄR BRA DAG, bra utan någon anledning, sånt gillar jag! skönt. Jag har jobbat hela dagen, och det har gått så lätt eftersom att jag är så sjukt taggad för helgen! Det händer massor med kul och jag ska umgås med mina fina tjejer alla lediga dagar!
Efter jobbet så blev det kanon väder, sol och värme. Eftersom vädret överaskade så bestämde jag mig för att springa och köra nåra styrke övningar ute istället för att gå in på gymmet. Jag sprang ca 3 km vilket kändes som en mil haha! (jag har sjukt dålig kondis nu efter uppehållet). Jag körde även lite armhävningar, situps och squats i Rålis innan jag sprang hem. 
 
Nu ska jag käka lite kvälls fika, annanas! och kolla ett till avsnitt av Pretty little liars. Jag har nyss börjat kolla på den serien och jag gillar den faktiskt. Inte så konstigt kanske eftersom en av mina favorit serier är 90210 haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0