NY LYA, NY ÅRSTID.

2013-04-22 @ 19:37:40
HEJ PÅ ER MINA KÄRA! här sitter jag med tårar i ögonen, inte för att jag mår dåligt eller så utan det är denna jävla pollen! haha, jag får se det possitivt det är ett vår täcken, snar sommar!
 
Jag tänkte berätta att det har löst sig med boende för min del. Jag har hittat en super fin etta på Norrmälar strand som jag hyr i andra hand. Jag trivs super bra och jag känner mig verkligen hemma. Den ligger alldeles vid vattnet och det är nära till allt! Jag är så fruktansvärt glad och tacksam! 
 
Det känns verkligen bra nu när jag har flyttat hemmifrån, det börjar sjunka in nu faktiskt (efter 7 månader hemmeifrån Östersund haha). Jag var hemma i Östersund och hälsade på familjen i helgen och det var jätte mysigt. Men samtidigt tyckte jag att det var skönt att komma hem till mitt eget här i Stockholm. En skön kännsla och kanske ett täcken på att jag håller på att bli vuxen på riktigt? 
 
Saker och ting börjar att falla på plats och nya förändringar i mitt liv gör allt lite mer spännande, med nya utmaningar, mål och saker att se framm emot. Som till exempel så ska jag Emma och Rebecca boka en resa till Barcelona på fredag, vi åker i slutet av maj. Jag är sjukt taggad ocg länktar som fan! 
Något som också håller mig på bra humör är mina nya mål och rutiner med träningen, jag gör tränings schema för varge vecka och i dag var det första passet jag körde sedan jag hade förskylningen. Jag och Emma körde utomhus löpning, burpies, squats och situpps. Det är så skönt att träna med Emma för vi kompliterar varandra så bra! You go girl!!
 
Här är två bilder ifrån lägenheten, Emma är också med på ett hörn ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0