YOU ROCK A LOT OF POLKA DOTS

2012-10-07 @ 17:33:04
LONG TIME!  DET VAR ETT TAG sedan nu. Hur är läget med er? Jag mår toppen! lägenheten har blivit super mysig nu och jag kommer snart upp med biler (eller eventuellt en video) på hur det ser ut i mitt lilla crib. Dagarna rullar på och jag är glad. Sandra har kommit hem ifrån norge och det är så underbart att umgås med henne igen. Jag har även fått jobb vilket känns helt underbart, jag trivs super bra och lär mig nya saker varje dag. FUN! Jag har börjat kolla runt lite på lindyhop kurser också så den 15de ska jag på öppethus och dansa Lindyhop. ÄNTLIGEN!
I helgen har jag sovit sjukt mycket, hjälpt Lina på en loppis i Solna (nordens största loppis), hängt med Sandra och solna tjejorna. I dag har jag bara softat i lägenheten med rebecca och sandra och kollat TV, har även tagit tag i ekonomin och styrt upp en budget. En skön helg helt enkelt. I morgon är det jobb 07.00 HEJ HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0