HEJ HEJ VÄNNER

2014-01-31 @ 20:30:14
NYTT ÅR OCH NYTT, NYTT, NYTT. Ja det är mycket som har hänt fast det bara gått en månad in på det nya året 2014. Snabb uppdaterning: Jag tränar för fullt, spinnig och boxning vilket jag älskar! Jag och rebecca är i full gång med att göra om vardagsrummet kul! Det händer spännande saker på jobbet (ni ska få veta snart.) Jag har varit i Östersund under jul vilket var väldigt behövligt. Klippt mig och tonat håret har jag gjort också. 
Så då hurrni, en liten uppdate. För tilfället sitter jag i soffan och kollar på På spåret och käkar russin som en annan stockholms hippster. Snart kommer rebecca hem och vi ska baka pizza på blomkålsbotten, spännande! 
 
Här är en bild ifrån fina Östersund ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0