KREATIVITET

2014-02-12 @ 18:13:46
DE SENASTE DAGARNA HAR JAG kännt mig väldig nära mina kännslor, jag har tänkt mycket, speciellt på morgonen. Jag har också kännt att jag har varit väldigt påverkad av intryck omkring mig. Jag antar att det är så ibland i vissa perioder i livet. Det som är konstligt är att jag inte har kommit fram till något speciellt. Vanligtvis när jag känner många kännslor eller när jag är inne i en period då jag påverkas extra mycket av min omgivning så brukar det komma ut ur mig i någon kreativ form. Jag skapar då. Syr, målar, skriver, dansa, diskurerar eller liknande. Men nu har det gått flera månader utan att det har hänt något. Det känns så himla konstligt. Det är som att det är ett stopp som jag inte kan ta ig förbi. 
Det känns lite som att jag står stilla och trampar och de föändringar som jag gör känns okej men inte mer än så. Jag har för lite kreativitet i mitt liv för tilfället och det måste jag ändra på nu! 
 
Nu ska jag gå på gymmet så att jag slipper tänka ett tag och frigöra lite endorfiner. hej hej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0