INREDNINGSFÖRVIRRING

2014-02-28 @ 09:53:00
GODMORGON PÅ ER, HOPPAS NI HAR SOVIT GOTT. De flesta av er är är nog på jobb eller solka nu, bra jobbat! Själv sitter jag hemma och laddar inför ett svettigt pass på gymmet. Jag har ju varit ledig denna vecka på grund utav att jag börjar på ett nytt jobb nästa vecka. Äntligen. 
Ikväll kommer Mamma och Micke ner och ska vara hos mig hela helgen, vilken mega lyx! Jag har länktat så sjukt mycket. Men innan de ska jag hinna gå på hej då fika på jobbet, gå på bio med Emma och försöka få någon ordning i min inredningsförvirring. 
Rebecca och jag bor ju i samma lägenhet och hon är super duktig på att inreda. Hon kan liksom se alla saker på plats i huvudet väldigt konkret. Hon har inrett sitt sovrum super fint och nu håller vi på med vardagsrummet. Visst jag är med och tycker till jag me men Rebecca vet verkligen vad som blir fint. Om vi ska prata lite om min förvirring då. Det är så att jag inte kommer till skott med mitt sovrum och jag vet inte riktigt hur jag vill ha det rent konkret. Jag vet vad jag vill ha för kännsta och vilka färger och så. Iallafall så hjälpte Rebecca mig i går med att styra upp mina tankar lite så att jag kommer till skott någon gång. Jag har även gjort en tidsplan och en budget. 
 
Det är svårt att förklara när ni inte har sätt mitt sovrum men det skall in en kreativ del iform av ett skrivbord. Sen blir det en lugnare del med sängen en underbar matta och en vägg täckt av ett underbart tyg. JA! NU ÄR DET KLARA FÄRDIGA GÅ! BÖRJA INREDA :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0