HÄRLIG HELG

2014-02-24 @ 17:13:14
HEJ PÅ ER! HAR NI HAFT EN BRA HELG? Det har jag! Rebecca fyllde 21 år i lördags och det har vi fixat med hela helgen. vi började med en brunch på Marie la veau vid Mariatorget, dom har helt sjukt goda cheesburgare där. Jag rekomenderar starkt att gå dit. Senare på kvällen kidnappade jag Rebecca och med ögonbindel och musik i öronen förde jag henne till Jacklins lägenhet där tjejerna hade fixat super fint med ballonger, sushi och glad stämning. Vi hade som tema att alla skulle ta med en drink var, jag tog med min favvo Mojito! Söndagen var lugn, jag och rebecca tog en prommis så tog vi det bara lugnt. 
Hela dagen i dag har jag spenderat med fina Lisa. Vi har varit väldigt produaktiva i dag, lagat god lunch och sökt jobb hela dagen. Jag skall börja på mitt nya jobb nästa vecka och jag ser fram emot det massor! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0