LYSER MED MIN FRÅNVARO

2013-09-28 @ 18:18:28
HEJ PÅ ER! JAG KÄNNER att jag lyser väldigt mycket med min frånvaro här, men som ni vet så har jag ju flyttat nyligen. Jag bor nu mera tillsammans med Rebecca i solna. Jag trivs så sjukt bra här! Det är lugnt, nära till jobbet och super kul att bo tilsammans med min bästa vän! 
Det händer mycket i mitt liv nu vilket jag gillar men det tar mycket kraft. Vi håller på att intreda lägenheten, köket och badrummet är så gott som klart med vardagsrummet kräver lite mer energi. Jag kommer att lägga upp bilder senare när allt är lite mer klart. 
 
Det har hänt en hel del på jobbet också, mycket roligt och spännande som är på gång nu! Jag jobbar på ett café/Restaurang i Solna, jag vet inte vilka som har koll på det så det är lika bra att jag berättar, haha. Det som har hänt är iallafall att restaurangen har bytt ägare. Så de nya ägarna kommer att tillträda på måndag, men jag skall jobba en stund redan i morgon för att få saker och ting i ordning eftersom att det är mycket som kommer att ändras så är det mycket som skall fixsas tills nyöppningen. 
Ja jag orkar inte gå in på allt kring jobbt här eftersom att det är så invecklat och internt men jag ville iallafall berätta lite. Det ska iallafall bli super roligt med lite nytt, med nya förändringar och utmaningar! 
 
En annan sak som har hänt också är ju att jag inte har tränat på länge, jag har varit lite sjuk och så har det varit mycket med annat, flytten och så och det som har hänt då är att jag har fårr ont i höften och ryggen igen! Det känns riktigt tråkigt så nu har jag satt upp mål igen angående träningen och kosthållningen så att jag ska kolla tillbaka till hur jag mådde i våras innan jag blev sjuk. 
Mina mål är att under okrober månad, start på tisdag den första så ska jag inte äta något socker och inte dricka någon alkohol samt gå på gymmet mins tre dagar i veckan (det kommer nog bli mer). Så oktober månad kommer att bli som en detox månad för mig, en riktig kick start! Jag är taggad!! 
 
Så ja, nu ska jag fortsätta med min lediga dag som har spenderats i lägenheten med mysiga koftor och filtar i soffan! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0