LYCKORUS AV REGNET

2013-09-17 @ 19:20:28
DET ÄR MÅNGA SOM BLI DEPPIGA OCH SURA AV REGNET OCH HÖSTVÄDRET SOM har kommit till Stockholm. Men jag måste säga att jag blir rikitgt glad! Jag har länktat så mycket! Jag gillar att ha på mig höst jacka, gå under paraply, sitta inne och dricka te och mysa men det jag också gillar med hösten är att alla går tilbaka till sina rutiner och allt blir lite mer strukturerat i samhället. 
 
Om ni har missat det så är det iallafall tisdag i dag och det betyder att en ecoomistas poddcast kommer ut med ett nyt avsnitt! Det är en podd som handlar om privat ekonomi för främst kvinnor. Jag tycker om podden för att de tar upp viktiga händelser innom ens egen privat ekonomi och kommer med bra tipps och sätt att tänka. De tar också upp hur viktigt det är att prata om sin privat ekonomi med varandra för att man skall få ett bättre förhållnings sätt till pengar och sina investeringar. Go girls! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0