FÖRSTA SÖNDAGEN DEN HÄR HÖSTEN

2013-09-29 @ 11:33:58
GODMORGON, JA MAN FÅR FAKTISKT säga godmorgon kl 11.30 på söndagar haha! Nu är det den bäsa årstiden tycker jag, jag gillar ju alla årstider med jag tycker att hösten är perfekt! Det här är ju första söndagen den här hösten. NU har löven börjat fårr färg och luften är så där härligt krispig. 
I går hade jag och Emma mys kväll, jag var hos henne och blev bjuden på fin middag, lövbit och bea! kl 21.00 gick vi på bio. Vi såg Justin Timberlakes nya film Runner Runner. JAg tyckte att den var seg att komma in i och när man väl började tycka att den var okej så var den slut. Så ja jag tyckte inte att det var så bra. Jag kommer inte se den igen iallafall. Men det var mysigt med en bio kväll iallafall! 
 
Nu ska jag fixa mig lite och städa igenom lägenheten innan jag åker på jobbet en sväng! Ha en fin Söndag! Puss  
 
 
Nu nä det är höst kan jag använda mina nya fina skor! Från Blundstone.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0