FIXA HÅRET

2013-09-30 @ 19:43:06
HALLÅ HALLÅ, JA DÅ VAR DET MÅNDAG. Det känns inte riktigt som det eftersom att jag jobbade igår. Det var fullt ös i dag på jobbet och jag hade riktigt kul! Dock så känner jag att jag är lite sjuk, eller iallafall på väg att bli. Men i morgon börjar jag med min hälls månad utan socker och alkohol så då kommer jag säkert bli helt frisk!
Jag har tjuvstrtat lite med hälso månaden ikväll faktiskt. Jag lagade matlådor med morotsoppa på ett reccept som jag gjort själv. Super gott och bra när man är förskyld! Morot, lök, inefära, kanel, spiskummin och sallt/peppar. Mixa med stavmixer, klart! 
 
Den här veckan kommer att bli ganska lugn på kvällarna eftersom att det är nytt på jobbet och så men på onsdag ska jag till Loppan och klippa och färga mitt hår! Det ska bli så skönt att få fixa till sig nu till hösten! Jag vill inte färga så jätte annorlunda, men jag vill ha lite mörkare. Typ som på bilden nedan. 
 
Nu tänkte jag tappa upp ett bad så att jag blir riktigt avslappnad, Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0