LÖRDAG MORGON

2013-11-23 @ 12:56:40
JA DET KÄNNS VÄLL LITE KONSTIGT ATT SKRIVA GOD MORGON till er när kl snart är ett på dagen men för mig så är det fortfarande morgon. Jag sov väldigt länge i dag och nu har jag precis käkat mys frukost framför tvn. Jag är så gott som frisk nu iallafall vilket känns väldigt skönt! Jag måste nog vila några dagar till innan jag kan springa ner till gymmet igen, vilket är synd men jag måste lyssna på kroppen och vänta på att den säger att det är dax! 
Nu är jag taggad på att köpa julklappar! Vi hörs senare! 
 
Så här mysig frukost hade jag inte, det här är en bild ifrån en brunch jag Emma och Lisa hade för någon månad sedan, To die for! 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0