JAG ÄR TILLBAKA!

2013-11-19 @ 23:43:49
GODKVÄLL MINA KÄRA, JA NU ÄR JAG TILLBAKA. Jag har ju varit borta ett tag ifrån bloggen och så blir det ju i bland, insperationen av att skriva går ju lite upp och ner. Men nu är jag igång och det känns super kul! Jag har fixat till lite här också men en ny header. 
Jag tänkter inte ta en genomgång av allt som ni har missat sedan sist men lite ska ni få veta. Jag har bland annat börjat på ett nytt gym här i Solna som heter Må Bättre. Det är super bra, all personal är grymm och det ligger 30 sekunder ifrån vår dörr, super! 
Det som inte är så super att jag har blivit sjuk. Fan asså jag är sjuk så offta, jag hinner precis komma igång med träning och så innan jag blir hemma med feber eller liknande. Nu är det iallafall vanlig influensa tror jag. Jag har varit hemma i dag och sovit hela dagen vilket hjälper sjukt mycket. 
Jag har iallafall kommit iordning lite mer här hemma i Solna nu, det är fortfarande mycket kvar att fixa i mitt sovrum men det kommer med tiden. Jag måste göra iordning en budget för sovrummet och sen ta mig till IKEA någon helg.
Det är mycket roliga saker som kommer att hända fram över. December är ju som bekant min favorit månad, advent, lucia, julafton, åka hem till Östersund. Ja ni hör ju det är massor med roligt som kommer. Vi har planerat mysiga saker varge advent fram tills vi åker hem till Östersund med tjejerna och det ser jag verkligen fram emot. 
Så ja en liten samman fattning blir väll att trors att jag för tillfället är lite sjuk så känns tillvaron väldigt bra och jag känner mig hemma där jag är just nu. 
Jag kommer att vara hemma i morgon med så vi hörs då, puss och kram! 
 
 
1) Jag och lisa som The Incredibles på hallowen 2)En ledig höstdag 3) Mina nya fina Nike 4) Sandra kom hem ifrån norge och då blev det återförenings middag! 5) I helgen fick jag träffa mitt lilla hjärta som snart blir 1 år 6) Super nöjd med nya hårfärgen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0