DET HÄR MED JEANS

2013-11-25 @ 21:01:25
GOD KVÄLL PÅ ER! JA I DAG VAR FÖRSTA DAGEN PÅ JOBBET efter att jag har varit hemma med feber i en vecka. Det var skönt att var tillbaka och träffa lite folk! Men jag är fortfarande inte helt frisk så för att jag ska bli det så ska jag strax gå och sova. För att jag vill börja träna nu igen! 
 
En helt annan sak som jag tänkte skriva några rader om är det här med jeans. Jag har ju en liten hat kärlek till jeans brallor kan man ju säga. Jag har ju jeans på mig nästa varge dag, det är ibland kjol eller klännig men offtast åker jeansen på. Jag tycker att det är snyggt, skönt och jag känner mig bekväm i ett par snygga jeans. Jag kommer ihåg första gången jag köpte mina första par "vuxen jeans". Det var med pappa inne på Carlings i Östersund. Pappa såg till att jag fick hjälp av en som jobbade i butiken och jag fick med mig ett par riktigt snygga skinny high waste jeans. Jag kommer inte ihåg vilket märke det var men snygga de var dom. En riktigt bra dag med pappa på stan, och ett par nya "vuxen jeans" då kände jag mig vuxen fast jag bara var 10år. Ja den dagen glömmer jag inte!
Ja det är ju mycket kärlek till dessa underbara byxor men det jag har så svårt för och det jag offtast drar mig till att göra är att pröva och köpa nya. Men i dag var det dax! JC är alltid bra då man skall handla jenas då dom ser direkt vad man passar i och vilka storlekar man ska ha. Även denna gång så det var super skönt! Men innan man hittar de perfekta paret så är det ju det här med att det blir så varmt i provhytten, håret blir elextriskt, man är trött och kanske hungrig. Jeansen som är i fel storlek och som inte ens går upp över låren gör ju inte att man känner sig super smal och snygg häller så då är det nästan så att man ger upp! Men så plötsligt hittar den trevliga butiks personalen oftast det perfekta paret tillslut! 
Den här gången blev det ett par svarta Crocker Pep! Black Rinse Jeansoch jag är super nöjd! 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0