BACK ON TRACK

2013-06-06 @ 09:34:47
GODMORGON PÅ ER! NU ÄNTLIGEN känner jag mig back on track med träningen. Jag var och gymmade i går, första gången efter uppehållet på en månad och det kändes så sjukt bra!
Pappa, Anna och lilla Ellen kom hit till Stockholm i går kväll och de ska stanna hela helgen. I dag ska vi fira svneksa flaggan på slottet och sedan blir det kalas då min lilla kusin Milou fyller 6år i dag. GRATTIS GUMMAN. Den här helgen kommer bli en riktig familje helg som jag har sätt framm emot! 
 
I Söndags kom jag och tjejerna hem ifrån Barcelona så det kommer upp ett inlägg om resan lite senare i veckan. 
Puss
 
En liten bild ifrån sista dagen i Barcelona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0