VIKTEN AV GODA VÄNNER

2013-02-08 @ 00:04:58
GOD KVÄLL, ELLER SKA JAG SÄGA GOD natt? För mig som börjar jobba så tidigt så är det ju natt nu iallafall. Men jag ska inte börja lika tidigt i morgon så jag kan ju unna mig att vara upp lite längre i kväll. 
I dag har det varit en riktigt bra dag! Jag vaknade på rätt sida så jag har varit glad hela dagen. Det bästa med i dag var att Rebecca är frisk och tillbaka på jobbet. Jag har verkligen saknat henne när hon har varit hemma och hostat och varit sjuk. 
Jag och Rebecca har ju varit vänner väldigt länge och det är så sjukt skönt att ha en sådan bra vän, och ännu bättre är ju att vi jobbar tillsammans. Eftersom att vi känner varandra utan och innan så jobbar vi väldigt bra tillsammans. Visst det är klart att vi blir irriterade på varandra i bland men konstigt vore det ju annars. Vi spenderar ju trots allt den mesta dels av vår vakna tid med varandra på jobbet. KRAM PÅ DIG REBECCA! 
Efter jobbet åkte vi till Odenplan och gick på stadsbiblioteket som två kulturtanter. Vi fixade lånekort och lånade var sin bok, poäng till oss! Det var faktiskt riktigt mysigt på biblioteket, jag hade ju alldrig varit där. Jag har en kännsla av att jag kommer att hänga mycket där framöver! 
 
Sov sött ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Puss på dig älskade vän!

2013-02-18 @ 23:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0