MED SMAK AV CITRUS

2013-02-04 @ 18:48:00
HEJ HEJ VÄNNER, JAG MÅR SÅ DÄR i dag faktiskt, jag känner mig lite nere och hängig. Men så är det ju vissa dagar. I morgon kommer jag nog känna mig bättre eftersom det är Lindyhop träning :))
 

 Jag tänkte visa er det jag pysslasde med i Söndags, jag och min finis kusin bakade hela dagen. Jag vet inte riktigt vad det är men jag har fått en stor crush på citron och citrus smaker och dofter. Det känns väldigt nytt och ungt. Så i söndags så bakade jag och kussen så klart bakverk med citrussmak. Det blev citron och maräng cupcakes med hemmagjord lemmon curd och en Key lime pie. Jag är riktigt nöjd med pajen då det var första gången jag prövade mig på detta reccept. Det vär även kul att testa att göra märäng på toppen av våra cupcakes, det kommer jag defenitivt att pröva på flera olika sätt och i olika smakkombinationer.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0