FANTASTISK HELG

2013-12-08 @ 21:54:17
GOD KVÄLL PÅ ER! MIN HELG HAR VARIT FANTASTISK! HAR ERAN OCKSÅ VARIT DE? Jag har fyllt på med mossor av bra energi då jag har spenderat hela helgen med super bra vänner! i fredags tog jag en fika med Natalie och diskuterade alla livsfrågor i världen haha! Jag somande relativt tidigt så kl 07.00 på lördags morgonen klev jag upp och sprang ner till gymmet. Det ska jag verkligen göra igen! Därför att:
1. Det var inte en kotte där så tidigt en helg (vilket är förståligt dock)
2. Super skönt att träna på morgonen.
3. Jag har kännt min super duktig hela helgen!
Senare på förmidagen så åkte jag hem till Malin och Markus. Malin har fyllt år så nu var det dax för kalas. Jag hjälte till med att baka hela dagen och fixa med mat och så, men jag fick ju också träffa alla hennes vänner vilket var super trevligt. Idag har jag tagit en kaffe med Anna vilket var så skönt! Det kändes att jag behövde träffa lite familj. Jag har också spenderat dagen tilsammans med Emma. Julklapps shopping och en ny jacka till emma har vi hunnit med. Middag med sushi så klart! Det är det ända alternativet när jag och Emma har våra shopping rundor, tummen upp för de! Min helg avslutades med ett cirkel pass på gymmet. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och skall staxt blunda. 
 
Det känns så himla härligt att jag har så bra vänner och att jag har haft en sådan bra helg. Nu är jag redo för veckan som kommer. Det kommer att bli tuff men bra, hoppas jag! God natt och sov gott ♥
 
(1.Shopping med Emma, 2.Jag på espresso house vid centralen, jag älskar deras inredning där! 3. key lime paj av mig och malin 4. Natalie med sin "lilla" cookie.)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0