VARDAG

2013-08-26 @ 22:05:27
GODKVÄLL, JA NU ÄR DET VARDAG IGEN alla är tillbaka ifrån semestrar och så. Jag tycker att det är skönt! Den här eftermiddagen har jag bara haft för mig själv. Jag har städat betalat lite räkningar och varit ute på en en timmaes promenad. Jag har tänkt ganska mycket också och resonerat med mig själv och andra, vilket har varit väldigt skönt. Nu känner jag att allt kommer att ordna sig på ena eller det andra viset. Jag behäver bara lägga ner lite tid på mina beslut i livet. 
Oj oj det där blev lite flummigt, men jag orkar inte riktigt beskriva hela situationen efftersom det är lita kaos i mitt huvud med olika planer (typiskt beteende ifrån en 20åring kanske?) haha Nej jag ska ju upp och jobba i morgon så nu är det dax att sova. 
 
7,9 km prommis, inte dåligt, min spellista fins HÄR.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0