MIN PÄRLA!

2013-08-21 @ 22:04:36
GODKVÄLL, DET KÄNNS SÅ SKÖNT ATT KOMMA IGÅNG MED BLOGGANDET FAKTISKT jag måste medge att jag har saknat att skriva av mig lite så här. Den här eftermiddagen har varit riktigt skön. Efter att jag hade slutat på jobbet åkte jag hem och käkade middag och fick senare sällskap av min pärla Rebecca. Jag har varit väldigt trött i dag men troligen beror det på att jag äter penecelin (4 eller 5 kuren nu sedan i våras, herregud!). Trots det så fick Rebecca med mig ut på en lång prommis runt rålis och kungsholmen. Vi pratade en massor om flytten och jag är så sjukt taggad inför de! Nu känner jag mig utvilad och skönt trött!
Imorgon ska jag förbi Loppan och Henka en sväng efter jobbet! Nu är det dax för sängen, god natt på er.
 
Jag och Rebecca hade färg kordinerat våra t-shirts i dag (utan varandras vetskap) haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0