VUXENPOÄNG

2012-09-27 @ 12:07:35
HEJ HEJ ALLA FINISAR! Nu har jag nog tjänat ett mitt störta vuxenpoäng, jag har betalat min första hyra (!!). haha. Jag var uppe tidigt i morse och lämnade min lilla kusin (som inte är så liten längre... tiden rullar iväg) på dagis. Efter det har jag tagit mig en lite prommis, jag försöker med all kraft att hitta här i Stockholm. Jag borde ju hitta i mitt närmaste område iallafall? så jag har gått runt med GPS på telefonen och orienterat mig fram, HAHA! Jag tänkte ta och äta lite lunch snart och sen på med skorna igen så ska jag gå in till citty. Det tar ju bara 20 min att gå men jag lär ju tappa bort mig så det kommer ta längre tid, tur att jag inte har bråttom. Ikväll kommer min mamma hit också, hon ska vara hos mig hela helgen och det ska bli så sjukt mysigt! 
 
 
Ett annat vuxen poäng som jag har skaffat mig är så klart att ta körkort. Men jag måste säga att det är inte samma sak att köra bil i Östersund som det är att köra i sönderstressade Stockholm. Jag körde på några ärenden i går och vissa som man stöter på i trafiken borde faktiskt inte ha körkort. Inte för att jag är bästa bilföraren i världen, men man blir ju mörkrädd av hur vissa framför sina fordon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0