NYSTART

2012-08-12 @ 16:59:00

HEJ, SÅ ÄNTLIGEN ÄR DET DAX! Jag har bloggat i ca 5 år nu på min andra blogg luciasslott.blogg.se. Nu känner jag att det är dax för en nystart inom bloggandet, så här är den. Jag kommer att skriva om vad jag gör om dagarna, produkter jag gillar, saker jag köpt mm. Jag kommer också att ta upp ämnen som jag tycker är intressant att prata om, som gör mig glad eller upprörd.

Jag tycker att det känns superkul att få börja blogga igen och jag hoppas att ni också tycker att det ska bli roligt att få läsa om mig och mina intressen. Om ni har frågor om mig eller något som jag skrivit om i bloggen så är det bara att skriva en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0